Vattenböcker...

Jag har en till bok om vatten att läsa. Typ 200 sidor till nästa vecka. Och jag har inte fått den än. Jevlar. (Det är min vän wilma som har hand om den just nu...)
Annars så är det en ganska trevlig vecka med historia, engelska, franska och matteläxor.  Förberedelser för de trevliga proven nästa vecka.

Idag drack jag kaffe. Jag blev... så att säga... lite..... glad i hågen sådär. Koffein är den starkaste drog min kropp klarar av. Ändå blïr jag lätt snurrig osv. (Nej, egentligen klarar jag inte av det. Jag mår, för att citera Bamse, Pyton av det)

/ JAG

Kommentarer
Postat av: Wilma

Du ska ju få boken, vi har exakt lika lång tid med den. Klaga inte! Koffeinkick is the shit

2008-11-27 @ 12:15:24
URL: http://onthewaterfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0