-

Alltså,
 på teve var det nyss en dokumentär om lobotomering. Jag fattar inte hur någon någonsin har velat karva i en människas hjärna.

 Jag har sovit idag, två timmar, vilket gör att jag är pigg och känner av en lätt huvudvärk just nu.

Fast innan det bakade jag semlor, det var gott. Det har blivit lite mycket av det denna helg, känner jag. Men semlor är min stora passion här i livet, i alla fall för stunden. Förhoppningsvis bidrar de ej till någon eventuell viktökning.

Det känns lite ensamt. Man skulle vilja ha lite närhet. Bähä, nej det blir inget med att sitta och vara ur humör så här.

Jag tycker mycket mycket om mina vänner. Så.

Kommentarer
Postat av: josefina med a

lobotomi är sjukt otäckt :(

i like you too

2010-02-15 @ 08:32:25
URL: http://tallarochgranar.blogg.se/
Postat av: daoi

tkr om dej med massor

2010-02-15 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0