19:31

Jag skriver, överallt där jag kommer åt. Jag skriver allt jag kommer på. Jag skriver i anteckningsböcker, min kalender, den här bloggen...

Frågan är, ska jag duscha håret nu? Jag tror att jag måste det. Det kommer vara alltför fett imorgon om jag inte gör det. Men jag vill heller inte ha absolut rent hår heller. Då är det platt som fanken, vilket ej är så smickrande. Jag ska permanenta barret för gott, så det håller sig någorlunda bättre format än detta spikraka fjun jag har just nu.

 Och en annan grej, är det verkligen ok att den här bloggen heter "Patrask & Slödder"? Det låter så... Ohövligt. Det är alltför burdust, för att använda ett uråldrigt uttryck. 

Imorgon är det gästföreläsning i skolan. Sådant är ofta mer intressant än något annat.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Jossän

det är väldigt OK, jag gillare!:)) och vem bryr sig om såna petitesser.

2010-01-12 @ 21:50:32
URL: http://ashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0