Till Snormonstret.

Jag mår dåligt. Men jag känner av små glädjerus då och då. Jag vill bli glad. Det kommer nog så småningom.
Sitter i alla fall i skolan just nu, eftersom jag ska till min faster. Jag har nycklarna till lägenheten, men ska vänta ett tag. Hon lät lite orolig när jag föreslog att jag kunde åka dit själv osv.

 Skolan är otroligt okej!!! Jag diggar projektet fett. Men franskan suger. Jag är inte inspirerad. Men, ändå, jag gör det jag ska. Allt. Vilket bevisar att jag är i ett produktivt stadium ändå. Och "ångesten" handlar inte om skolan. Fan vad deppigt det låter. "ångesten". Hm.

 Men i alla fall. Det är deppigt att vara hemma. Och det luktar ättika. Det får mig att tänka på bakfylla vilket är onice som fanken. Och mörkt och tyst. Jag hade klarat det bättre om jag hade mått bättre, varit stark i huvudet, men nu...

 Och att söka jobb har jag gjort. På Ica i farsta. Men där var de inte i behov av arbetskraft. Så ja. Jag väntar med det ett tag. Jag blir så ledsen och knäckt när någon säger nej. Måste öva på det. I alla fall så känner jag att jag måste ha en paus mellan varje jobbsökning (OMG FETT MÅNGA JOBB JAG HAR SÖKT !!!!! nej) Jag är feg och ynklig. Palla. Mitt inre pallar ej, jag är känslig. Så.

Och med detta hoppas jag att ni mår bra och att jag kan ta och slappna av och chilla lite inombords.

<3 <-- hjärta va.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0