shit.

Jag sitter i skolan med min högst tvivelaktiga grupp och har rast (som just nu tog slut).

Jag vet inte, men ett slags vemod strök just förbi. Så kan man väl uttrycka sig.  Jag saknar något, jag saknar verkligen något. Men jag ska inte säga vad. För jag vet inte.

Åter till skolan. Vi bara sitter och sitter och har inget att göra för ingen förstår något. Det är tragiskt. Dom drar sexskämt.
(Men jag vill inte vara elak. Det blir bara lite för mycket ibland)

Det är något som jag saknar, jag kan inte släppa det.
Och fast det är december så känns det som... ingenting.

Jag kanske längtar bort. Till något. Kanske jag längtar till någon.
Jag känner mig hemsk. Jag arbetar inte.

Wilma har klippt sig. Det är bra.
Jag har också tänkt den tanken. Men jag vet inte.

Tänk att bara få vara här i skolan och bara sitta utan att tvingas till att göra något.

/...


Kommentarer
Postat av: Wilma

Sofia:D

Jag tror du behöver umgås mer med mig. Jag behöver dig också. Bra jobbat idag på simningen, ha det bra och hoppas gitarren fixa sig. Och du jag tror jag vet vad du saknar, en idol. Någon att se upp till, du kan få låna Marlon, Steven eller James.

KRAM<3

2008-12-04 @ 20:39:48
URL: http://onthewaterfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0