Söndag, inlägg 2.

Alltså, den här bloggen startades när jag skulle börja nian. Och det var ju ett tag sen. Jisses, jag tror mig minnas att jag hade stora ambitioner med den, fast aktiviteten var ganska så sporadisk även då.

Men nu sitter jag här med en blogg. Jag sitter framför datron iklädd en orange tröja, gröna långkalsonger, raggsockor. Åt nyss yoghurt blandat med bär och mango, en blodapelsin, en kopp Earl Grey, en skiva bröd med smör. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, känner av någon form av ospecifierad ångest. Kroppen värker, ty jag åkte skridskor igår. På onsdag ska jag på Dalí-utställningen på Moderna.
Slut.
/Ester


Kommentarer
Postat av: j.

ME LIKEY!!! ty det var väldigt länge sedan du skrev. imorgon ses vi förmodligen igen, om det inte förefaller sig så att jag icke vilja gå till skolan. men! det kan endast tiden utvisa. vi höres. många kramar och sådär. hälsningar ederst kära vän josefina

2010-01-10 @ 11:21:54
Postat av: j2.

JA! Du skriver! Gillar även din header. Fekke måste det bli, annars dör jag typ. OCh jag vill på Dalí!!!!!._. ska ni med skolan lr?

2010-01-10 @ 12:58:48
URL: http://ashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0