mitt i natten

jag säger ingenting. så det så. matilda snackar med ngn på heta linjen. det e skoj. jag har det lite småkul. jag erbjuder mig iofs att vakta huset medan alla andra raggar. det e helt ok för mig. Och SÅ VIdare!!! :( :) jag e störd, jag vet , men många e det också, för alla vet vad jag liderav. Och fyllan tar sej som bäst också. sååå... matilda vill verkligen iväg!!!!!!!!!!som vanligt. hahahaha. nej då... Hata mej ej. detta kan bli kuul. om en stund. jag skriver, e dragen osv. hanna kanske föreslår omegle- ragg...??? jag tror ej det. :(:(:(:( FAAAN vad bra detta eee. Skolavslutning!!!! det va det i dag:D jag ska vakta huset!! så låter jag de andra ragga som fanken. :D ASBRA. För jag e underlig:

SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0