Pretentioner.

Jag känner för att skriva ett långt inlägg. Jag vill skriva om avokado. Avokado är nog mitt liv, det är det jag älskar. Det enda jag vill är att få ligga bredvid avokado och få röra vid den. Avokado skulle kunna få finnas med mig i alla stunder, jag skulle kunna få hjälp och tröst. Kärleken skulle kunna få spira och livet vara underbart. Jag och avokado. Tillsammans, så rörande, så omöjligt.

Någonting fattas, och det är avokado.

Hehe, eller inte. Men kärlek är vackert.
Jag kanske är lite pinsam, det blir lätt så. Men även jag är människa.
 
Hur får jag till ett långt inlägg? Kanske om jag skriver att jag måste gå och köpa tacokrydda eftersom mamma glömde det när hon var och handlade. Pappa vill ha godis men vägrar erkänna det.

Och fucking Josefina har pajat min facebook. Nu är jag medlem i en massa Britney Spears-grupper som jag inte vet hur jag går ur. Jag vill inte veta vad hon twittrar om!!
Facerape alltså.

Kommentarer
Postat av: josefina med a

hahaha facerape. jag hittade grymmaste teamet jag skulle ha gått med i "åt" dig... men nu ere ju försent. hehehehee

2010-03-12 @ 17:49:50
URL: http://tallarochgranar.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra?

2010-03-12 @ 18:14:55
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Amanda - Annasdotter

himla fin blogg du har! Själv måste man hela tiden tänka på att bloggen ska hålla, inget du behöver oroa dig för;)

2010-03-12 @ 18:20:50
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: ellen

avokado e gött

2010-03-13 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0